klasör ve belgeleri paylaşıma açma

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

klasör ve belgeleri paylaşıma açma

Mesaj gönderen loveme »

Klasör ve belgelerimi çoklu kullanıcı programlarım belge ve dosyalarıma ulasmak için sabit diskim olsun ag paylasıma açıyorum bunun bir sakıncası olur mu güvenligi nasıldır?
Kafama takılan agda paylasıma açtıklarımın zarar görmesi
Agda paylastırmadan sorunu çözebilir miyim?
Tesekkürler
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

yabancı bir ortam degilse ve baskaları senin özel bilgilerini görmesinde bir sakınca görmüyorsan sorun yok. yalnız paylasımı verirken tam paylasım veme. mesela paylasım penceresinde 2 tane tıklanması gerekn yer var. üsttekini tıklayabilirsin (bu klasörü paylasıma aç fakat alttakini tıklama (ag kullanıcıları dosyalarımı degistirebilsinler). bu durumda sadece görebilir fakat silemez veya degistiremez.
sanırım bahsttigim yeri anladın. çözemezsen tekrar yazarsın yardımcı oluruz.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

resimli açıklar mısınız?Birde eta kullanıyorum gerektigi zaman is yerinde bir belgeyi mesela an pcnin d klasöründen alıyorum ya da etanın bulundugu ana dizinden sadece programı kullanmak için tıklayıp bilgi giriyorum program kullanımı ve belgeler için is için kullanımı güvenlinegi derken iste kullandıgımız agın baskaları tarafından internet ortamında zarar görmemesi paylasıma açıldıgında is yerinin dısında baska bir yerde zarar görmemesi
Tesekkürler
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

klasöre yada belgeye sag tıklayıp paylasım diyorsunuz asagıdaki gibi

Resim

sonrasında orada 2 tane kutucuk var bakın birinin içinde tik isareti var normalde onda da yoktur sizin yapmanız gereken bu sekil...

Resim
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

çok tsk ederim bu sekilde yapıcam hepsini
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Mesaj gönderen loveme »

Resim
yukardaki bende farklı çıkıyor benim ekledigim resimdeki gibi degisiklik nasıl yapabilirim?
Cevapla