home premium kopyalama sorunu..

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

home premium kopyalama sorunu..

Mesaj gönderen dnzbzkn »

arkadaslar elimde orjinal bir vista hom epremium war.magazalarda satılanlardan kutulu felan yani.simdi bunu ben cogatlmak istiyorum.sifresi felanda war.bunu pc ye kopyaladım.ama biliyorsunuz ki dosyalar dvd içindeki gibi kopyalanıyor.ben bunları toplayıp iso dosyası haline getirip tekrar nasıl boot edilebilir bi sekilde dvd ye yazabilirim?yardım bekliyorm...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

neden birebir kopyalamiyorsun anlamadim
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

birebir kopyalamaktan kastınız nedir.nasıl yapılır bu birebir kopyalama.dvd bi arksındı.pc alınca orj. vermisler.ondan aldım pc ye kopyalayabildim sadece.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Numaralari takip edin :)

Resim
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

hocam bnm anlatmaya çalılstıgım su.elimde artık dvd yok.sadece dosyalar pc ye kayıtlı.sizin söylediginiz yol herhalde ilk önce dvd yi takıcaksın daha sonra kopyalayıp yeni dvd ye yazdırcaksın anlamında.ama bende dvd yok.sisteme kopyalı bir sekilde pc de suan ve elimde sadece bos bir dvd diski bulunmakta.bu dosyaları boot seklinde nasıl yazarım dvd ye.yaa ben anlayamadım,yapamıyorum yada bir yerde hatamı war?diyelimki pc den dvd ye yazdırcam.pencerede dosyaların yerini nasıl göstericem.ugrastırıyorum ama yapmam lazım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

saolun hocam veriginiz linke girip 2. sayfada yine sizin yaptıgınız paylasımdan yararlanarak sorunu çözdüm tesekkürler.peki bu olayı 64 vistada yapabilirmiyiz.birde bendeki vista home premiumu kurarken aynı vitadaki gibi vista sürümlerini yükleme sırasında gösteriyor ve biz secip kurabiliyoruz.aynı ultimate deki gibi.biz home premiumu sectik kurarken.diger sürümleri secicek olsaydık onlarıda ultimatedeki gibi kurabilirimiydik?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

64 te de olur , neden olmasin , istedigin sürümü kurabilirsin
Cevapla