home premium kopyalama sorunu..
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
home premium kopyalama sorunu..
arkadaslar elimde orjinal bir vista hom epremium war.magazalarda satılanlardan kutulu felan yani.simdi bunu ben cogatlmak istiyorum.sifresi felanda war.bunu pc ye kopyaladım.ama biliyorsunuz ki dosyalar dvd içindeki gibi kopyalanıyor.ben bunları toplayıp iso dosyası haline getirip tekrar nasıl boot edilebilir bi sekilde dvd ye yazabilirim?yardım bekliyorm...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
hocam bnm anlatmaya çalılstıgım su.elimde artık dvd yok.sadece dosyalar pc ye kayıtlı.sizin söylediginiz yol herhalde ilk önce dvd yi takıcaksın daha sonra kopyalayıp yeni dvd ye yazdırcaksın anlamında.ama bende dvd yok.sisteme kopyalı bir sekilde pc de suan ve elimde sadece bos bir dvd diski bulunmakta.bu dosyaları boot seklinde nasıl yazarım dvd ye.yaa ben anlayamadım,yapamıyorum yada bir yerde hatamı war?diyelimki pc den dvd ye yazdırcam.pencerede dosyaların yerini nasıl göstericem.ugrastırıyorum ama yapmam lazım.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
- dnzbzkn
- Megabyte2

- Mesajlar: 1071
- Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
- cinsiyet: Erkek
saolun hocam veriginiz linke girip 2. sayfada yine sizin yaptıgınız paylasımdan yararlanarak sorunu çözdüm tesekkürler.peki bu olayı 64 vistada yapabilirmiyiz.birde bendeki vista home premiumu kurarken aynı vitadaki gibi vista sürümlerini yükleme sırasında gösteriyor ve biz secip kurabiliyoruz.aynı ultimate deki gibi.biz home premiumu sectik kurarken.diger sürümleri secicek olsaydık onlarıda ultimatedeki gibi kurabilirimiydik?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez

