XP Açılış ekranını değiştirin

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

XP Açılış ekranını değiştirin

Mesaj gönderen Squirrel »

XP Açılıs ekranını degistirin
Resim

tune up utilites programını kurup
oradan styless bölümünden boot logon kısmından bu dosyalardan birini gösterin





LIFE - XP Logon
Size: 3.07 MB

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/84170181/LIFE_-_XP_Logon_Alinti.zip

Alıntıdır.....................


Resim
Moonrise Logon XP
4.7 MB

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/84170607/Moonrise_Logon_by_boss019_Alinti.zip
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler Alinti
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Bu dosyaları bir türlü görmüyor.TuneUp Utilities aracılıgı ile indirdigim dosyayı açılıs ekranı olarak degistirdim.Bunlar olmuyor... :!: :!:
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

Resim


xp açılıs ekranını zevkinize göre degistrmek için baska bir yöntemde bootskin programı ile açılıs ekranını degistirmektir. programın kullanımı da çok kolaydır yapmanız gereken begendiginiz resmin üzerine gelip, "apply"ı tıklamak ve çıkan ekranı okeyleyip, bilgisayarı yeniden baslatacaksınız
program ile ilk gelen resimler hiç güzel degil, yeni resimler indirmek için programda bulunan,"browse boot screen library" kısmını tıkladıgınızda programın ana sayfasında bulunan 62216 çesit açılıs ekranından istediginizi download edebilirsiniz, indirdiginiz yeni resimleri booskine dahil etmek içinde, ilk önce programı açıyoruz, ardından dahil edecegimiz resmide açıyoruz bu sayede yeni resim booskine dahil olacaktır

Kod: Tümünü seç

http://www.inndir.com/BootSkin-33312p.html
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen root »

bunlar sistem dosyalarini bozuyor kisa bir sure sonra sistem dosyasi bulanamadi gibi hatalar verir daha önceden çook denemistim..
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

valla bu tip seyler acilista falan bazen problem cikartiyor olabildigince isletim sisteminin gorunumune karismiyorum. hiz benim cini daha onemli...stabil olmasi
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen N2O »

tamda yükleyecektim çok hos görünüyor ama vistaya formatladım pcyi
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

burak_dalkir yazdı:valla bu tip seyler acilista falan bazen problem cikartiyor olabildigince isletim sisteminin gorunumune karismiyorum. hiz benim cini daha onemli...stabil olmasi
masaüstünün arka planında resim kullanıyor musun?
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

evet bazen kullaniyorum bazende onu bile siliyorum ayni zamanda tum arka planlari da...
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Laneth »

çünkü arka planda resim kullanmak açılısı en azından 5 saniye geciktiriyor
Cevapla