ttnet + 2 ay bedava internet hakkında soru?

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
hhhh
Byte3
Byte3
Mesajlar: 124
Kayıt: 31 May 2007, 16:07

ttnet + 2 ay bedava internet hakkında soru?

Mesaj gönderen hhhh »

slm arkadaslar aralık ayı sonunda kampayadan eve adsl baglattım. kablolu modem ve 2 ay abonelik bedava dediler. adsl nin açılıs tarihi 29-12-2007. fakat bugün 01-01-2008 fatura tarihli son ödeme tarihi 30-01-2008 olan bir fatura geldi. ücret yok tamam da benim 1 aylık bedavam aralık ayı içinde 29-30-31 günleri için miydi ? 31 ocak 2008 itibari ile benim 2 aylık bedava kullanım sürem dolacak mı? baglatırken görevli bana açıldıgı tarihten itibaren 60 gün demisti. 444 0 375 cevap vermiyor :evil: :evil: ben bedava diye yükleniyorum download a limiti asmayayım sonra !!!!
yardımlarınız için simdiden tesekkürler
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Aylık limitli ücreti alınmaz.Eger limiti asarsanız limit asım ücreti alınır.. :!:
Kullanıcı avatarı
hhhh
Byte3
Byte3
Mesajlar: 124
Kayıt: 31 May 2007, 16:07

Mesaj gönderen hhhh »

iki ay sınırsız bedava demislerdi zaten . asıl sorun 2 ay bedavanın aralık -ocak mı yoksa baglantı tarihinden sonra 2 ay mı oldugu?
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece »

hhhh yazdı:iki ay sınırsız bedava demislerdi zaten . asıl sorun 2 ay bedavanın aralık -ocak mı yoksa baglantı tarihinden sonra 2 ay mı oldugu?
aynı soru banada soruldu. bende arastırdım. aldıgım cevap suydu:

baglantının yapıldıgı günden itibaren 2 aydır. eger ay içerisine denk gelirse kota asımı faturanıza yansır...

lütfen ona dikkat edin.

birde su kampanya olayında insanlarımız düsünemiyorlar sanırım. 2 yıl kullanımda hem modem parasını alıyorlar hemde 2 yıl içinde keserseniz bir kez daha modem ücreti alıyorlar. ben ozaman ne anladım kampanyadan. 60 ytlye saglam bir modem alırım istedigim zamanda keserim... (diye düsünüyorum)
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Mesaj gönderen Squirrel »

mavigece yazdı:
hhhh yazdı:iki ay sınırsız bedava demislerdi zaten . asıl sorun 2 ay bedavanın aralık -ocak mı yoksa baglantı tarihinden sonra 2 ay mı oldugu?
aynı soru banada soruldu. bende arastırdım. aldıgım cevap suydu:

baglantının yapıldıgı günden itibaren 2 aydır. eger ay içerisine denk gelirse kota asımı faturanıza yansır...

lütfen ona dikkat edin.

birde su kampanya olayında insanlarımız düsünemiyorlar sanırım. 2 yıl kullanımda hem modem parasını alıyorlar hemde 2 yıl içinde keserseniz bir kez daha modem ücreti alıyorlar. ben ozaman ne anladım kampanyadan. 60 ytlye saglam bir modem alırım istedigim zamanda keserim... (diye düsünüyorum)
haklısın aslında galiba mavigece:)
Cevapla