slm arkadaslar aralık ayı sonunda kampayadan eve adsl baglattım. kablolu modem ve 2 ay abonelik bedava dediler. adsl nin açılıs tarihi 29-12-2007. fakat bugün 01-01-2008 fatura tarihli son ödeme tarihi 30-01-2008 olan bir fatura geldi. ücret yok tamam da benim 1 aylık bedavam aralık ayı içinde 29-30-31 günleri için miydi ? 31 ocak 2008 itibari ile benim 2 aylık bedava kullanım sürem dolacak mı? baglatırken görevli bana açıldıgı tarihten itibaren 60 gün demisti. 444 0 375 cevap vermiyor :evil: :evil: ben bedava diye yükleniyorum download a limiti asmayayım sonra !!!!
yardımlarınız için simdiden tesekkürler
ttnet + 2 ay bedava internet hakkında soru?
- hhhh
- Byte3

- Mesajlar: 124
- Kayıt: 31 May 2007, 16:07
- mavigece
- Megabyte1

- Mesajlar: 855
- Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 7 kez
- İletişim:
aynı soru banada soruldu. bende arastırdım. aldıgım cevap suydu:hhhh yazdı:iki ay sınırsız bedava demislerdi zaten . asıl sorun 2 ay bedavanın aralık -ocak mı yoksa baglantı tarihinden sonra 2 ay mı oldugu?
baglantının yapıldıgı günden itibaren 2 aydır. eger ay içerisine denk gelirse kota asımı faturanıza yansır...
lütfen ona dikkat edin.
birde su kampanya olayında insanlarımız düsünemiyorlar sanırım. 2 yıl kullanımda hem modem parasını alıyorlar hemde 2 yıl içinde keserseniz bir kez daha modem ücreti alıyorlar. ben ozaman ne anladım kampanyadan. 60 ytlye saglam bir modem alırım istedigim zamanda keserim... (diye düsünüyorum)
- Squirrel
- Kilobyte4

- Mesajlar: 677
- Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30
haklısın aslında galiba mavigece:)mavigece yazdı:aynı soru banada soruldu. bende arastırdım. aldıgım cevap suydu:hhhh yazdı:iki ay sınırsız bedava demislerdi zaten . asıl sorun 2 ay bedavanın aralık -ocak mı yoksa baglantı tarihinden sonra 2 ay mı oldugu?
baglantının yapıldıgı günden itibaren 2 aydır. eger ay içerisine denk gelirse kota asımı faturanıza yansır...
lütfen ona dikkat edin.
birde su kampanya olayında insanlarımız düsünemiyorlar sanırım. 2 yıl kullanımda hem modem parasını alıyorlar hemde 2 yıl içinde keserseniz bir kez daha modem ücreti alıyorlar. ben ozaman ne anladım kampanyadan. 60 ytlye saglam bir modem alırım istedigim zamanda keserim... (diye düsünüyorum)

