ati3drug.dll hatasi

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

ati3drug.dll hatasi

Mesaj gönderen jackPot »

iki gündür bu hatayi aliyorum. buraz arastirdim ve ekran kartinin bazi programlarla cakismasindan kaynaklandigini ögrendim. cözüm olarak da BIOS güncellemesi yapmak gerekiyormus. ancak orjinal sitesinden indirdigim dosyayi neyle calistircagim hakkinda bi fikrim yok. yardimci olan olursa cok sevinirim.

xp pro sp3 kullaniorum
asus P5GC-VM anakartim war.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

ati3drug.dll yi sununla bir yenile bakalim sorunu halledecekmi=?

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/80516448/ati3duag.dll.zip.html
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

ekran kartinin modelini verirmisin?

ayni zamanda ati caalist control center kurduysan kaldir sadece driverlarini kur ekran kartinin. birde oyle dene. bilgisayarinda hangi donanimlarin oldugunu soylersen daha mantikli aciklamalar yazabilirim. hangi tv kartini kullaniyorsun hangi web camerasini kullaniyorsun, sanal web cam kullaniyormusun? bu tip cevaplari verirsen daha iyi olacagini dusunuyorum

saygilarimla
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

velociraptor adminimin gönderdigi dosyayi güvenli kip te yükledim. insallah sorun kalmaz. control center kurulu bende, bi ara onun yüzünden de bi problemim wardi, üst wersiyonunu yükledim, sorun kalmadi. tv kartim yok, creativ webcam war, ekran kartim ATI EAH 2600 series. ati3drug.dll hatasini iki gündür aliorum, sadece oyunlardan cikista yapiyor
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

velociraptor adminim, bu dll dosyasini degistirdikten sonra daha da beter oldu. artik oyunlara bile giremiyorum. oyunu acmak istediimde mavi ekran veriyor artik
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Mesaj gönderen burak_dalkir »

ekran kartinin upadte li halini indir ve kurmayi dene.o zaman duzelecektir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

en güncel driveri indir ve eskisini uninstall et sonrasinda yükleme yap , sanki senin ekran karti bastan beri sorunlu
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

ben de tam dediklerinizi yapiodum. su anda sorun cözülmüs görünüyor. ama gercekten benim ekran karti sorunlu, yakinda bi sorun daha cikarir. yardimlariniz icin tesekkürler
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

jackPot yazdı:ben de tam dediklerinizi yapiodum. su anda sorun cözülmüs görünüyor. ama gercekten benim ekran karti sorunlu, yakinda bi sorun daha cikarir. yardimlariniz icin tesekkürler
hmm madem öyle yeni ekran karti al :P
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

dur bekirim, daha 1 ay oldu zaten alali.
Kullanıcı avatarı
Bekir 65
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1215
Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen Bekir 65 »

jackPot yazdı:dur bekirim, daha 1 ay oldu zaten alali.
muhaha madem öyle hehe :D 1 ay da cok degil ya :D Valla ben yeni PC ''Belki'' almam, cümkü Vista li istemiom ve XP ye dönüs biraz masraf çinikar bence, ondan dolayi ben sadece parcalari yeni alirim ve öyle de monte ederim :D Bakarsin belki de Motherboard i yenilerim yani yenisini, cümkü cok eski oldu içinin :D
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

cCc_BTK_cCc yazdı:
jackPot yazdı:dur bekirim, daha 1 ay oldu zaten alali.
muhaha madem öyle hehe :D 1 ay da cok degil ya :D Valla ben yeni PC ''Belki'' almam, cümkü Vista li istemiom ve XP ye dönüs biraz masraf çinikar bence, ondan dolayi ben sadece parcalari yeni alirim ve öyle de monte ederim :D Bakarsin belki de Motherboard i yenilerim yani yenisini, cümkü cok eski oldu içinin :D
biri bekiri durdursuun :)

gitti güzelim Türkçine...
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

bekir simdi bursa`da. bi de bu bekirin Türkiye`deki hali :D cocuk kendi türkcesiyle türkiye türkcesini harmanlamis yazisinda :D
Kullanıcı avatarı
Re@lite
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 523
Kayıt: 28 Oca 2007, 22:24

Mesaj gönderen Re@lite »

Bekir foruma takiliyoken daha iyidi türkçinen
arayi bu kadar açinma :D
Cevapla