ati3drug.dll hatasi
- jackPot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 19 May 2006, 00:02
ati3drug.dll hatasi
iki gündür bu hatayi aliyorum. buraz arastirdim ve ekran kartinin bazi programlarla cakismasindan kaynaklandigini ögrendim. cözüm olarak da BIOS güncellemesi yapmak gerekiyormus. ancak orjinal sitesinden indirdigim dosyayi neyle calistircagim hakkinda bi fikrim yok. yardimci olan olursa cok sevinirim.
xp pro sp3 kullaniorum
asus P5GC-VM anakartim war.
xp pro sp3 kullaniorum
asus P5GC-VM anakartim war.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
ati3drug.dll yi sununla bir yenile bakalim sorunu halledecekmi=?
Kod: Tümünü seç
http://rapidshare.com/files/80516448/ati3duag.dll.zip.html- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
ekran kartinin modelini verirmisin?
ayni zamanda ati caalist control center kurduysan kaldir sadece driverlarini kur ekran kartinin. birde oyle dene. bilgisayarinda hangi donanimlarin oldugunu soylersen daha mantikli aciklamalar yazabilirim. hangi tv kartini kullaniyorsun hangi web camerasini kullaniyorsun, sanal web cam kullaniyormusun? bu tip cevaplari verirsen daha iyi olacagini dusunuyorum
saygilarimla
ayni zamanda ati caalist control center kurduysan kaldir sadece driverlarini kur ekran kartinin. birde oyle dene. bilgisayarinda hangi donanimlarin oldugunu soylersen daha mantikli aciklamalar yazabilirim. hangi tv kartini kullaniyorsun hangi web camerasini kullaniyorsun, sanal web cam kullaniyormusun? bu tip cevaplari verirsen daha iyi olacagini dusunuyorum
saygilarimla
- jackPot
- Kilobyte2

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 19 May 2006, 00:02
velociraptor adminimin gönderdigi dosyayi güvenli kip te yükledim. insallah sorun kalmaz. control center kurulu bende, bi ara onun yüzünden de bi problemim wardi, üst wersiyonunu yükledim, sorun kalmadi. tv kartim yok, creativ webcam war, ekran kartim ATI EAH 2600 series. ati3drug.dll hatasini iki gündür aliorum, sadece oyunlardan cikista yapiyor
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53899
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19703 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Bekir 65
- Megabyte3

- Mesajlar: 1215
- Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
- cinsiyet: Erkek
- Bekir 65
- Megabyte3

- Mesajlar: 1215
- Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
- cinsiyet: Erkek
muhaha madem öyle hehe :D 1 ay da cok degil ya :D Valla ben yeni PC ''Belki'' almam, cümkü Vista li istemiom ve XP ye dönüs biraz masraf çinikar bence, ondan dolayi ben sadece parcalari yeni alirim ve öyle de monte ederim :D Bakarsin belki de Motherboard i yenilerim yani yenisini, cümkü cok eski oldu içinin :DjackPot yazdı:dur bekirim, daha 1 ay oldu zaten alali.
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
biri bekiri durdursuun :)cCc_BTK_cCc yazdı:muhaha madem öyle hehe :D 1 ay da cok degil ya :D Valla ben yeni PC ''Belki'' almam, cümkü Vista li istemiom ve XP ye dönüs biraz masraf çinikar bence, ondan dolayi ben sadece parcalari yeni alirim ve öyle de monte ederim :D Bakarsin belki de Motherboard i yenilerim yani yenisini, cümkü cok eski oldu içinin :DjackPot yazdı:dur bekirim, daha 1 ay oldu zaten alali.
gitti güzelim Türkçine...

