Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 24 Ara 2007, 02:44
Belki verildi belki xp speed de bunu hazir sagliy or ama elle yapmak içinin vermek istedim......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bilgisayariniz explorer’i (ister bilgisayarin ilk açinilisinda ister her internet explorer açinisinizda istersenizde her bilgisayarima ve diger klasörlere girdiginizde ki bunlarin hepsi explorer.exe tarfindan saglanir) çinalistirdiginizda zamanlanmis görevler kontrol edilir hemde gereksiz yere. Bunu kapattiginizda bilgisayar açinilisiniz farkedilir derecede hizlanacaktir.
Kod: Tümünü seç
Baslat/çinalistir/regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr ent Version\Explorer\Remote Computer\NameSpace içininde {D6277990 4C6A 11CF 8D87 00AA0060F5BF} kodunu silin.
Bir Yorum
Bilgisayarim (p4 3.21 1024 mb ram) 32 sn den 17 sn e açinilisa düstü !!!
jackPot
Kilobyte2
Mesajlar: 357 Kayıt: 19 May 2006, 00:02
Mesaj
gönderen jackPot » 24 Ara 2007, 02:58
bende orda sadece default bi öge war. acaba o mu?? cnkü bende o kod`un bulundugu bi öge görünmüo
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 24 Ara 2007, 03:11
o zaman xp speed siliyor olmali.....
nuri baba
Kıdemli üye
Mesajlar: 463 Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen nuri baba » 24 Ara 2007, 03:21
usta vistadada var sildim valla oradada
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 24 Ara 2007, 03:49
vistadaki numarasi farkli ancak bende sildim sorun yok
nuri baba
Kıdemli üye
Mesajlar: 463 Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen nuri baba » 24 Ara 2007, 04:13
Kripteks® yazdı: vistadaki numarasi farkli ancak bende sildim sorun yok
ustam vistadaki kayitida ver mahsuru olmassa onuda silelim
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 24 Ara 2007, 09:38
tmm hocam xp deki gibi ayni yöntemi takip et yukardaki gibi hallet....
daddy_cool
Megabyte3
Mesajlar: 1272 Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen daddy_cool » 24 Ara 2007, 14:25
Sanirim bu degeri XPSpeed siliyor.Çünkü bunu daha önceden de biliyordum ve daha önce bunu denedim. XPSpeed'i yükledikten sonra bu degerin silindigini fark ettim.Sanirim XPSpeed bu degeri siliyor.
Bekir 65
Megabyte3
Mesajlar: 1215 Kayıt: 11 Nis 2006, 22:05
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Bekir 65 » 24 Ara 2007, 14:55
evt, bendede yoktuo anahtar :D
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53896 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 24 Ara 2007, 16:49
Xpspeed taa ilk versionlarindan beri bu degeri siler
hergün yeni bir özelligi ortaya cikiyor
Kripteks®
Terabyte1
Mesajlar: 3564 Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen Kripteks® » 25 Ara 2007, 13:44
hocam xp speedin yapmadigi birseyi bulmak zor ehehehe
burak_dalkir
Gigabyte2
Mesajlar: 2208 Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:
Mesaj
gönderen burak_dalkir » 25 Ara 2007, 14:20
bu da senin ayricaligin iste velociraptor adminim