Virüsten Koruma

PC güvenliği konusundaki bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Virüsten Koruma

Mesaj gönderen uçs »

Kaspersky int.Securty 6.0.1.411 kullanıyorum.Güvenlik merkezi:Virüsten Koruma Bulunamıyor..Uyarısı veriyor.Kaspersky i kaldırdım yeniden kurdum.Yine ayni.Windows xp pro.kullanırken böyle bir sorun yoktu.
Windows xp Ultimate 2008 kurduktan sonra tanımaz oldu.. :!:
Sizce sorun nedir.. :?:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

bence ultimate 2008 in kodlariyla oynandigindan antivirüsü göremiyor , fakat antivirüs islevini olagan sekliyle yerine getiriyordur
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Güncellemeleri yapıyor... :!:
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53943
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19764 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Elbetteki, dedigim gibi , antivirüs yaziliminizin islevini yerine getirdigine eminim (bence ciddi bir sorun yok)
En son velociraptor tarafından 06 Ara 2007, 03:13 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

velociraptor yazdı:Elbetteki, dedigim gibi , antivirüs yazilinizin islevini yerine getirdigine eminim (bence ciddi bir sorun yok)
Tesekkürler hocam.. :)
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

aynı sorun bende xp pro dada olmakta.daha gecen gün eset smart security acık oldugu halde güvenlik merkezi virüsten koruma bulunamıyor dedi...demek sadece bende yokmus bu olay.
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

ben avira kullaniorum, hicbirzaman da problem cikmadi, tavsiye ederim. bu arada aviranin yeni key`i warmi birinde. benimki 15 gün sonra bitio da :)
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

Burada XP_ULTIMATE'nin velociraptor'un dedigi gibi kodlarıyla biraz fazla oynanmıs. zaten sistemi fazla kullanmayıının sebebide o. bir takım programcıkla vs. devreden çıkarılmıs.
Cevapla