Bulusma Daveti

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
yek-avaz
Bit
Bit
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Kas 2007, 21:06

Bulusma Daveti

Mesaj gönderen yek-avaz »

BULUsMA DAVETİ:bugün tüm sordum üyelerini
saat 19:00 sıralarında forumda çevrim içi olmaya ve paylasıma davet ediyorum
forumumuzun birseferdeki çevrimiçi rekorunu kırma zamanımız gelmedi mi
bence en az 30 kisi toplanabiliriz!!!
ne dersiniz arkadaslar :?: :?: :?:
En son yek-avaz tarafından 05 Ara 2007, 18:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
DiamonD
Byte1
Byte1
Mesajlar: 48
Kayıt: 17 Kas 2007, 11:16

Mesaj gönderen DiamonD »

ne 30'u ne 90'ı
arkadaslar evet yek ahenk arkadasıma katılıyorum
abudik kubudik sitelerin online rekoru 5.000 lerde..
tabiiki online sayısı ile forumun güzelligi ölçülmez
hata yaparıs...
ama yarın sordum.com bir ilk yasasın...
ben varım abilerim :)
Kullanıcı avatarı
yek-avaz
Bit
Bit
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Kas 2007, 21:06

Mesaj gönderen yek-avaz »

diger arkadaslarımıda davet etmek istiyorum
haydi sordumsevenler
VARMISINIZZZZZZZZ???
Kullanıcı avatarı
jackPot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 357
Kayıt: 19 May 2006, 00:02

Mesaj gönderen jackPot »

herkes zaten online olabildiginde oluyor, davete gerek yok. bi gün herkesin an`i kesisir ve rekor kirilir
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

ilginc vr hos bir fikir :)
Kullanıcı avatarı
bambucya77
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 345
Kayıt: 04 Nis 2006, 10:29

Mesaj gönderen bambucya77 »

evet uygundur..
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen editci »

zaten saatte bir rutin kontrol ediyorum :)
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Mesaj gönderen AykutT »

editci yazdı:zaten saatte bir rutin kontrol ediyorum :)
Birde arada forumdaki özel mesajlarınızı kontrol etseniz tam süper olacak. :)
Kullanıcı avatarı
Squirrel
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 677
Kayıt: 16 Eki 2007, 18:30

Re: Bulusma Daveti

Mesaj gönderen Squirrel »

yek-avaz yazdı:BULUsMA DAVETİ:yarın tüm sordum üyelerini
saat 19:00 sıralarında forumda çevrim içi olmaya ve paylasıma davet ediyorum
forumumuzun birseferdeki çevrimiçi rekorunu kırma zamanımız gelmedi mi
bence en az 30 kisi toplanabiliriz!!!
ne dersiniz arkadaslar :?: :?: :?:

kendi adıma ben sitenin adminlerinden fazla takılıyorum sanırım sordum.com a hahaha hahaha

bilgisayar açık oldukça sordum.com dayım:)
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen dnzbzkn »

burda olucam...:)
Kullanıcı avatarı
yek-avaz
Bit
Bit
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Kas 2007, 21:06

Re: Bulusma Daveti

Mesaj gönderen yek-avaz »

bu forumumuz için barıs,huzur ve kardesligi
dayanısma ve paylasımı en yukarılara çıkaracak bir davettir
uygun olan arkadaslarımı tekrar tekrar bekliyorum!!!
bugün Saat:19:00

saygılarımla :wink:
Kullanıcı avatarı
DiamonD
Byte1
Byte1
Mesajlar: 48
Kayıt: 17 Kas 2007, 11:16

Mesaj gönderen DiamonD »

evet arkadaslar
tam 19.00 da sordumda
duyanlar duymayanlara haber versin :)

tam 19.0 da herkesi burda görcem ona göre :D
Kullanıcı avatarı
spectacuLar
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 333
Kayıt: 21 Eyl 2006, 18:04
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez

Mesaj gönderen spectacuLar »

bi çok kez degisik toplantı sekillerini denedim ama dinleyen olmamıstı bakalım simdi ne olacak.
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

19.00 benim için uygun degil maalesef.. :(
Kullanıcı avatarı
r@mço
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 30 Tem 2007, 14:58

Mesaj gönderen r@mço »

gelebilmeye calisirim
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön