BULUsMA DAVETİ:bugün tüm sordum üyelerini
saat 19:00 sıralarında forumda çevrim içi olmaya ve paylasıma davet ediyorum
forumumuzun birseferdeki çevrimiçi rekorunu kırma zamanımız gelmedi mi
bence en az 30 kisi toplanabiliriz!!!
ne dersiniz arkadaslar
En son yek-avaz tarafından 05 Ara 2007, 18:39 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
ne 30'u ne 90'ı
arkadaslar evet yek ahenk arkadasıma katılıyorum
abudik kubudik sitelerin online rekoru 5.000 lerde..
tabiiki online sayısı ile forumun güzelligi ölçülmez
hata yaparıs...
ama yarın sordum.com bir ilk yasasın...
ben varım abilerim :)
yek-avaz yazdı:BULUsMA DAVETİ:yarın tüm sordum üyelerini
saat 19:00 sıralarında forumda çevrim içi olmaya ve paylasıma davet ediyorum
forumumuzun birseferdeki çevrimiçi rekorunu kırma zamanımız gelmedi mi
bence en az 30 kisi toplanabiliriz!!!
ne dersiniz arkadaslar
kendi adıma ben sitenin adminlerinden fazla takılıyorum sanırım sordum.com a hahaha hahaha
bu forumumuz için barıs,huzur ve kardesligi
dayanısma ve paylasımı en yukarılara çıkaracak bir davettir
uygun olan arkadaslarımı tekrar tekrar bekliyorum!!! bugün Saat:19:00