forumdan çok memnunum
her aradıgımı
istedigimi burda bulabiliyorum
sikayet degil ii niyet olarak bunları yazdım
iyi ki ilker gibi velociraptor gibi kripteks ve digerleri gibi
yerinden kalkmayıp
bizlere yardımcı olmaya çalısan insanlar var
çok tesekkürler hepinize
iyi ki varsınız :)
...şikayet değil
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- mayhemious
- Kilobyte4

- Mesajlar: 648
- Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
- cinsiyet: Erkek


