...şikayet değil

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
yek-avaz
Bit
Bit
Mesajlar: 28
Kayıt: 26 Kas 2007, 21:06

...şikayet değil

Mesaj gönderen yek-avaz »

forumdan çok memnunum
her aradıgımı
istedigimi burda bulabiliyorum
sikayet degil ii niyet olarak bunları yazdım
iyi ki ilker gibi velociraptor gibi kripteks ve digerleri gibi
yerinden kalkmayıp
bizlere yardımcı olmaya çalısan insanlar var
çok tesekkürler hepinize
iyi ki varsınız :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

sizlerin memnuniyeti bizleri de memnun eder
Kullanıcı avatarı
mayhemious
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 648
Kayıt: 17 Kas 2007, 13:14
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen mayhemious »

çok sey ögrendim... tesekkürler :)
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

eyvallah
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön