Gom player in son versionunu kuralim (öncekilerde problem olabiliyor)
Capture almak icin bir defaya mahsus ayar yapacagiz:
1.player in en dibinde yer alan Preferences e tiklayalim acilan ekranda Keyboard ikonunatiklayalim (sondan ikinci)
2.sonrasinda dipteki add butonuna tiklayalim (asagidaki ekran)

3.Command taki bosluga tiklayalim ve oradaki Capture ile baslayan seceneklere göz atalim,
Advanced scren captureyi secip asagidaki resimdeki gibi hemen yanindan bir tus atayalim

Mesela ben Enter tusunu atadim ve artik film izlerken bir kare görüntüsü alacaksam Enter e basiyorum acilan ekrandan (asagida)

capture dedigim anda otomatikman belgelerimdeki GomPlayer klasörüne jpg seklinde atiyor , (üstteki resimde format bicimi ve kalitesinin nasil ayarlandigini görebilirsiniz)
Velociraptor


