Kullandığımız exelerin kısa yolunu sağ tıklamaya koymak

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Kullandığımız exelerin kısa yolunu sağ tıklamaya koymak

Mesaj gönderen mavigece »

evet arkdasalr bi sitede buldugum çok güzel (bence) bir program..

deneyin....

Resim

DoWNLoaD
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

Tesekürler...
Kullanıcı avatarı
ultrailker
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 986
Kayıt: 25 May 2006, 19:46
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen ultrailker »

sag tık zaten yeterince dolu :)
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Mesaj gönderen Kripteks® »

ben dicektiö simdi ilker ancak degisik bir uygulama alısıla gelmis degil
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Mesaj gönderen drog_1 »

ultrailker yazdı:sag tık zaten yeterince dolu :)
bosaltmaya da yarıyor...
Kullanıcı avatarı
proled
Byte3
Byte3
Mesajlar: 107
Kayıt: 05 Nis 2007, 11:30

Mesaj gönderen proled »

mavigece bence süper bi paylasım,emegine saglık
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece »

drog_1 yazdı:
ultrailker yazdı:sag tık zaten yeterince dolu :)
bosaltmaya da yarıyor...
arkdasalr sadece sag tık menüye koydugunuz dosyaları siliyor.

sag tık menüyü silmek istiyorsanız asagıdaki ücretsiz programı indirin ve kurun.

ve programı çalıstırın. üstte MODULS die bi yer var ona tıklayın.
açılan sayfada en allat 3. seçenege tıklayın. CONTEXT yazana. ve silmek sitediginiz kaydın üzerine bir kez tıklayın ve sil e basın...

TIKLA İNDİR

Buda İlac:
Windows Registry Editor Version 5.00

Kod: Tümünü seç

[HKEY_CURRENT_USER\Software\GlarySoft\Glary Utilities]
"Language"="turkish.lng"
"Date"="39184,5278522917"
"Regcode"="2788-61679-58768"
"RegName"="WWW.SERIALS.WS"
"Current Page"=dword:00000001
"Version"="2.3.2.101"
"Current View"=dword:00000002
"RootDir"="C:\\Program Files\\Glary Utilities\"
"RefVersion"="2007-10-16"
denedim çalısıyor. ayrıca Program TÜRKÇEDİR...

kolay gelsin...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

tüm program linkleri güncellendi
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Mesaj gönderen modestus »

tesekkür ederim,depoya attım.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Mesaj gönderen Mendenn »

Resim
güzel bir program...
Kullanıcı avatarı
DreamcatcheR
Byte2
Byte2
Mesajlar: 93
Kayıt: 13 May 2007, 02:57
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen DreamcatcheR »

Güzel bir paylasım tesekkürler :)
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

Re:

Mesaj gönderen abraxas07 »

mavigece yazdı:
drog_1 yazdı:
ultrailker yazdı:sag tık zaten yeterince dolu :)
Buda İlac:
Windows Registry Editor Version 5.00

Kod: Tümünü seç

[HKEY_CURRENT_USER\Software\GlarySoft\Glary Utilities]
"Language"="turkish.lng"
"Date"="39184,5278522917"
"Regcode"="2788-61679-58768"
"RegName"="WWW.SERIALS.WS"
"Current Page"=dword:00000001
"Version"="2.3.2.101"
"Current View"=dword:00000002
"RootDir"="C:\\Program Files\\Glary Utilities\"
"RefVersion"="2007-10-16"
denedim çalısıyor. ayrıca Program TÜRKÇEDİR...

kolay gelsin...

İlaçlama için bu text i notepad de .reg olarakmı kaydip çalıştırmak gerekiyor?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kullandığımız exelerin kısa yolunu sağ tıklamaya koymak

Mesaj gönderen modestus »

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\GlarySoft\Glary Utilities]
"Language"="turkish.lng"
"Date"="39184,5278522917"
"Regcode"="2788-61679-58768"
"RegName"="WWW.SERIALS.WS"
"Current Page"=dword:00000001
"Version"="2.3.2.101"
"Current View"=dword:00000002
"RootDir"="C:\\Program Files\\Glary Utilities\"
"RefVersion"="2007-10-16"
başlık dışarda kalmış tam olarak budur.
evet dediğin gibi yap,kopyala/yapıştır,adınıda .reg yap
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kullandığımız exelerin kısa yolunu sağ tıklamaya koymak

Mesaj gönderen skinnycem »

pro versiyonunun ilacı bulunur mu?
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön