"Windows XP için Internet Explorer 7 Toplu Güvenlik Güncelleştirmesi (KB953838)"
bu nedir öenmli bişiy mi nasıl yükleye bilirim yada otomatik güncellemeyi kapatsam da tamamen kurtulsam mı yoksa arada açıp başka güncelemeler olduğunda onları mı güncelleyeyim ?



