bunu nasıl durdurabilirim her açılısta bosuna orda duruyorwmiprsvse.exe
- feyizz
- Kilobyte1

- Mesajlar: 247
- Kayıt: 25 Mar 2006, 09:24
ADIM 1
Bilgisayarım ikonuna çift tıklayın.Araçlar menüsünden Klasör Seçenekleri'ne tıklayın.Görünüm sekmesine gelin ve Gizli Dosyaları ve Klasörleri Göster seçenegini İsaretleyin.Daha sonra aynı yerde biraz daha asagıda bir ayar daha var.Korunan İsletim Sistemi Dosyalarını Gizle seçeneginin yanındaki isareti kaldırın.Çıkacak soruya Evet yanıtını verin ve ayarları uygulayın.
Adım 2
Hijack this de su satırı fixle
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
Ardından baslat-çalıstır'a regedit yaz .enter'a bas.ardından su anahtarları ve degerleri sil
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run \
Kernel_check = wmiprvse.exe
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Services\
Kernel_check = wmiprvse.exe
(Dipnot)HKLM=HKEY LOCAL MACHINE
ARDINDAN wmiprvse.exe dosyasını bul ve sil.
Bilgisayarım ikonuna çift tıklayın.Araçlar menüsünden Klasör Seçenekleri'ne tıklayın.Görünüm sekmesine gelin ve Gizli Dosyaları ve Klasörleri Göster seçenegini İsaretleyin.Daha sonra aynı yerde biraz daha asagıda bir ayar daha var.Korunan İsletim Sistemi Dosyalarını Gizle seçeneginin yanındaki isareti kaldırın.Çıkacak soruya Evet yanıtını verin ve ayarları uygulayın.
Adım 2
Hijack this de su satırı fixle
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
Ardından baslat-çalıstır'a regedit yaz .enter'a bas.ardından su anahtarları ve degerleri sil
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run \
Kernel_check = wmiprvse.exe
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Services\
Kernel_check = wmiprvse.exe
(Dipnot)HKLM=HKEY LOCAL MACHINE
ARDINDAN wmiprvse.exe dosyasını bul ve sil.


