wmiprsvse.exe

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

wmiprsvse.exe

Mesaj gönderen Ensatech »

Resim bunu nasıl durdurabilirim her açılısta bosuna orda duruyor
Kullanıcı avatarı
feyizz
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 247
Kayıt: 25 Mar 2006, 09:24

Mesaj gönderen feyizz »

ADIM 1

Bilgisayarım ikonuna çift tıklayın.Araçlar menüsünden Klasör Seçenekleri'ne tıklayın.Görünüm sekmesine gelin ve Gizli Dosyaları ve Klasörleri Göster seçenegini İsaretleyin.Daha sonra aynı yerde biraz daha asagıda bir ayar daha var.Korunan İsletim Sistemi Dosyalarını Gizle seçeneginin yanındaki isareti kaldırın.Çıkacak soruya Evet yanıtını verin ve ayarları uygulayın.

Adım 2

Hijack this de su satırı fixle
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

Ardından baslat-çalıstır'a regedit yaz .enter'a bas.ardından su anahtarları ve degerleri sil
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run \
Kernel_check = wmiprvse.exe

HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Services\
Kernel_check = wmiprvse.exe

(Dipnot)HKLM=HKEY LOCAL MACHINE

ARDINDAN wmiprvse.exe dosyasını bul ve sil.
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Mesaj gönderen Ensatech »

Regeditte baslangıç degerleri yok ona ait, servislerdede görünmüyor elle silsem sorun çıkarmı
Kullanıcı avatarı
feyizz
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 247
Kayıt: 25 Mar 2006, 09:24

Mesaj gönderen feyizz »

Wmiprvse. exe dosyasının orjinal mekanı C:\WINDOWS\System32\wbem\wmiprvse.exe
Eger harici bir klasörde bulunuyorsa bu bir virüs arkadasım.
Görev yöneticisinden nerede bulundugu tespit et. virüs ise antivirüslerle girisebilirsin.
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Mesaj gönderen Ensatech »

sükür sadece wbemden çıktı :wink: tesekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
mavigece
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 855
Kayıt: 16 Mar 2006, 08:55
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez
İletişim:

Mesaj gönderen mavigece »

Ensatech yazdı:sükür sadece wbemden çıktı :wink: tesekkür ederim.
messenger.exe'yi sistem yöneticisinden durdurdugumda bu dosyanında kendiliginden kapandıgını farkettim...
heralde windows messenger ile bir lakası var...
Cevapla