windows 7 Internet explorer 8 sorunu (Cözüldü)
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
http://www.dll-files.com/dllindex/iefra ... 0VIePFWMjT
üsttekini indirin ve windows\system icine yapistirin , ve bakin bakalim sorun devam ediyormu
üsttekini indirin ve windows\system icine yapistirin , ve bakin bakalim sorun devam ediyormu
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
üzerine yazdimi , eger yazdiysa internet exploreri baslatin bakalim ayni hatayi verecekmi
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
3 defa tikladim acilmadan kapaniyordu 4 acildi ama durum ayni
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
http://www.secgeeks.com/internet_explor ... ities.html
saniyorumki sorunun kaynagi üstteki yazida aciklanmis , o halde simdi internet exploreri uninstall edip tekrar kurmayi deneyelim:
calistir a IE8 yazin ve acilan klasördeki spuninst icinedeki uninstaleri calistirin (spuninst.exe) ve asagidaki linkten yenisini indirip kurun:
http://www.microsoft.com/windows/intern ... sites.aspx
önce dil secimi yapmaniz gerek
saniyorumki sorunun kaynagi üstteki yazida aciklanmis , o halde simdi internet exploreri uninstall edip tekrar kurmayi deneyelim:
calistir a IE8 yazin ve acilan klasördeki spuninst icinedeki uninstaleri calistirin (spuninst.exe) ve asagidaki linkten yenisini indirip kurun:
http://www.microsoft.com/windows/intern ... sites.aspx
önce dil secimi yapmaniz gerek
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
dediginiz gibi calistira ie8 yazdim ok ledim bulunamadi diyor hata veriyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
program ekle kaldira gidin ve internet exploreri uninstall edin
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
ben daha once oyle yapmak istedim ve benim bildigime gore windows 7 de exploreri silme olanagi yok yani silinemiyormus baya arastirmistim ben silme olasiligi yok exploreri
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
Var bilgisi asagida:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=13&y=13
asagidaki registry kaydini calistirin :
Restart sonrası IE nızın silindigini söyleyen ve personel ayarlarının temizlenmesini isteyip istemediginizi soran bir mesaj kutusu gelecek. Seçiminiz sonrası islem bitmis olacaktir
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=13&y=13
asagidaki registry kaydini calistirin :
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}]
"IsInstalled"=dword:00000000- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
:)) cok tskrler benim acil cikmam lazim bana baska bir explorer onerirmisiniz frei fox pek begenmedim
sorun cozulmedi ayni
ama cok özur cikmam lazim bir kac saat sonra gelebilirim anca
ama ilginiz icin cok tesekur ederim
siz olabilecek cozumleri burda yazin geldigimde denim
sorun cozulmedi ayni
ama cok özur cikmam lazim bir kac saat sonra gelebilirim anca
ama ilginiz icin cok tesekur ederim
siz olabilecek cozumleri burda yazin geldigimde denim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
Operayi öneririm , ne güzel eyleniyorduk bende 5-6 cözüm daha vardi neyse birini daha yazarim :D
Internet Explorer 8 i uninstall edelim:
http://windows7center.com/tutorials/how ... s-7-kinda/
ilaveten:
Internet Explorer 8'i windows 7 de kaldırmak için şu adımları izleyin:
1. Tüm programları kapatın.
2. Başlat'ı ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.
3. Programlar kategorisi altında Program kaldır'ı tıklatın.
4. Görevler bölmesinde, Yüklü güncelleştirmeleri görüntüle'yi tıklatın.
5. Yüklü güncelleştirmeler listesinde, Windows Internet Explorer 8'i çift tıklatın.
oda olmadi
1. Şu komutu dikkatlice seçip kopyalayın:
2. Başlat'ı tıklatın ve Aramaya Başla kutusuna Cmd.exe yazın.
3. Program listesinde, Cmd.exe dosyasını sağ tıklatın ve sonra Yönetici olarak çalıştır'ı tıklatın.
Not: Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istenirse, parolayı yazın veya Devam'ı tıklatın.
4. Yönetici: Komut İstemi penceresinin içinde bir alanı sağ tıklatın ve sonra da 1. adımda kopyaladığınız komutu yapıştırmak üzere Yapıştır'ı tıklatın.
5. Internet Explorer 8'i kaldırmak için ENTER tuşuna basın.
6. Kaldırma programı tamamlandığında, bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Internet Explorer 8'i kaldırdıktan sonra, her önyüklemenin ardından Uygulama olay günlüğü hataları görebilirsiniz. Bu sorunu gidermek için,
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GPExtensions
altında bulunan şu Internet Explorer User Accelerators ve Internet Explorer Machine Accelerators kayıt defteri anahtarlarını silin:
{7B849a69-220F-451E-B3FE-2CB811AF94AE} {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D}
kaynak:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=13&y=13
Sorun ile ilgili olasi bir cözüm ise söyle aciklanmis:
Step 1: Restart you computer and login in Administrator mode.
Step 2: Launch Internet Explorer browser. Go to Tools in the menu bar, from the drop-down menu select Internet Options, then choose Security.
Step 3: Check on the box Enable Protected Mode options.
http://www.downloadatoz.com/windows-reg ... error.html
Internet Explorer 8 i uninstall edelim:
http://windows7center.com/tutorials/how ... s-7-kinda/
ilaveten:
Internet Explorer 8'i windows 7 de kaldırmak için şu adımları izleyin:
1. Tüm programları kapatın.
2. Başlat'ı ve sonra Denetim Masası'nı tıklatın.
3. Programlar kategorisi altında Program kaldır'ı tıklatın.
4. Görevler bölmesinde, Yüklü güncelleştirmeleri görüntüle'yi tıklatın.
5. Yüklü güncelleştirmeler listesinde, Windows Internet Explorer 8'i çift tıklatın.
oda olmadi
1. Şu komutu dikkatlice seçip kopyalayın:
Kod: Tümünü seç
FORFILES /P %WINDIR%\servicing\Packages /M Microsoft-Windows-InternetExplorer-8*.mum /c "cmd /c echo Paket kaldırılıyor @fname && start /w pkgmgr /up:@fname /norestart"3. Program listesinde, Cmd.exe dosyasını sağ tıklatın ve sonra Yönetici olarak çalıştır'ı tıklatın.
Not: Yönetici parolası girmeniz veya onaylamanız istenirse, parolayı yazın veya Devam'ı tıklatın.
4. Yönetici: Komut İstemi penceresinin içinde bir alanı sağ tıklatın ve sonra da 1. adımda kopyaladığınız komutu yapıştırmak üzere Yapıştır'ı tıklatın.
5. Internet Explorer 8'i kaldırmak için ENTER tuşuna basın.
6. Kaldırma programı tamamlandığında, bilgisayarınızı yeniden başlatın.
Internet Explorer 8'i kaldırdıktan sonra, her önyüklemenin ardından Uygulama olay günlüğü hataları görebilirsiniz. Bu sorunu gidermek için,
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GPExtensions
altında bulunan şu Internet Explorer User Accelerators ve Internet Explorer Machine Accelerators kayıt defteri anahtarlarını silin:
{7B849a69-220F-451E-B3FE-2CB811AF94AE} {CF7639F3-ABA2-41DB-97F2-81E2C5DBFC5D}
kaynak:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3 ... &x=13&y=13
Sorun ile ilgili olasi bir cözüm ise söyle aciklanmis:
Step 1: Restart you computer and login in Administrator mode.
Step 2: Launch Internet Explorer browser. Go to Tools in the menu bar, from the drop-down menu select Internet Options, then choose Security.
Step 3: Check on the box Enable Protected Mode options.
http://www.downloadatoz.com/windows-reg ... error.html
- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
geldim
windows 7 deki dender 2 tana yuksek telikeli trojan buldun sil dedim sildim birde superantispyware ile aratim pc yi virus girmis olabilir tavsiye etiginiz bir program varsa cok iyi olur
tesekurler
windows 7 deki dender 2 tana yuksek telikeli trojan buldun sil dedim sildim birde superantispyware ile aratim pc yi virus girmis olabilir tavsiye etiginiz bir program varsa cok iyi olur
tesekurler
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
Re: windows 7 Internet explorer 8 sorunu
Combofix ile tarat:
Kod: Tümünü seç
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe- erat23
- Byte2

- Mesajlar: 82
- Kayıt: 04 Mar 2007, 23:45
