Infoline’ın hedefi yüzde 35 pazar payı

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
uçs
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 8072
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Infoline’ın hedefi yüzde 35 pazar payı

Mesaj gönderen uçs »

Türkiye’de her geçen gün hızla büyüyen Telekom sektörüne yepyeni bir hizmet olarak katılan Infoline’ın 11824 numarası, tüm sabit hat ve Vodafone hariç tüm GSM operatörlerinden aranıp Türkiye’deki bilinmeyen numaralara ulaşma imkanı sağlıyor.

Resim

Etkili call center hizmetiyle telefonda bekleme derdine de çözüm sunan 11824, tamamladığı altyapısı ve 400 binin üzerindeki firma bilgisiyle sadece bilinmeyen numaralar servisi olarak değil birçok kategoride hizmet veriyor.

Hizmetlerine sürekli yenilerini ekleyen Infoline’ın 11824 numarası, banka ATM’leri, televizyon yayın akışları ve içerikleri, akaryakıt litre fiyatları, yemek tarifleri, astroloji, il telefon alan kodları, posta kodları, il plaka kodları, ülke plaka kodları, ülke telefon alan kodları, ülke para birimleri ve anlamlarıyla isimler gibi yeni ve farklı alanlarda da hizmet sunuyor.

Kaasik: “Türkiye bizim için en özel ülke”
Türk ve Estonya ortaklığı ile rehberlik ve çağrı merkezi şirketi olarak kurulan Infoline’ın, 11824 numarası ile uyguladığı iş modeli ve gelişmiş sorgulama konsepti, 7 Avrupa ülkesinde başarı ile uygulanarak telefon ve internet üzerinden 7 gün 24 saat ulaşılmak istenen tüm bilgilerin detaylarını sağlıyor.

Rehberlik hizmetleri servisinin kuruluşunda, finansmanında, şirketin vizyon misyon ve stratejilerinin belirlenmesinde gerekli organizasyonu kuran ve tüm yönetim ekibine teknik, idari, satış pazarlama fiyatlandırma konularında gerekli desteği veren Infoline Yönetim Kurulu Başkanı Fred Kaasik, Türkiye oluşumunu değerlendirdiği konuşmasında “Infoline olarak rehberlik hizmetinde faaliyet gösterdiğimiz tüm ülkelerde o ülkenin alt yapısına ve bilinmeyen numaraları arama eğilimine uygun çalışmalar yürütüyoruz. Bu konuda Türkiye hem nüfusu hem ihtiyaçları açısından bakıldığında bizim için çok özel bir ülke. Çünkü Avrupa ortalamasında bilinmeyen numaralar servisini arama oranı geliştirilmiş hizmet içeriği ile beraber yıllık kişi başına 1,1 iken Türkiye’de hizmet henüz gelişmemiş hali ile serviste olduğu halde bu oran 1,7 civarında. Servisin geliştirilmesine paralel olarak artış potansiyeli görüyoruz. Yatırımlarımızı Türkiye’de de bu anlayış çerçevesinde gerçekleştirdik. Potansiyele ve altyapıya bakıldığında Türkiye bizim için en özel ülke olma özelliğini koruyor” dedi.

Hedef %35 Pazar Payı
Rehberlik ve Çağrı Merkezi Hizmet Lisansını Mayıs 2008’de alarak faaliyete geçen Infoline’ın kurumsal yapısı, genç dinamik ve güçlü kadrosuyla üç yıl içerisinde en güvenilir ve en geniş veri bankası ile rehberlik ve bilgi hizmetleri pazarında %35 paya sahip lider firma olması amaçlanıyor. Türkiye’nin bu alanda tek ve yetkin şirketi olan Infoline’ın Genel Müdürü Mehmet Ceyhun Güler, 11824 numarası üzerinden hem bireysel hem de kurumsal müşterilere ayrı ayrı hizmet verdiklerini ifade ederek “Infoline olarak 11824’ ün insanların gündelik yaşamlarını kolaylaştıran, birçok bilgiye en hızlı şekilde ulaşmasını sağlayan önemli bir servis olacağını düşünüyoruz. Sunduğumuz hizmetin önemine olan inançla ve tek olma hedefiyle bu sisteme ciddi bir yatırım yaptık. Kuruluş sermayemiz 1.720.000 TL olup ilave yatırım ihtiyaçlarımız da artan pazar payına göre değerlendirilecek” diye konuştu.

Vadofone’la 2009 yılının sonlarında hizmete başlayacakları bir anlaşma imzaladıklarının haberini veren Güler, Türkiye’de faaliyet gösteren dış kaynaklı çağrı merkezlerinin gelen çağrıları cevaplama ve dış arama yapma kabiliyetlerinin dışında telefon ile satış, telefonla anket yönetimi, veri girişi, veritabanı temizliği gibi konularda da yapılanmalarının tamamlandığını ifade ederek finans, telekom, sigorta gibi sektörlerde kurumsal müşterilerine çağrı merkezi hizmetlerini, getirisi en yüksek ve fiyat/performans oranı en iyi şekilde tedarik etmek üzere de çalışmalara başladıklarını söyledi.

CNET
Cevapla