Teknosa insanlari magdur etmeye devam ediyor

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 46482
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4609 kez
Teşekkür edildi: 3923 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Toshiba bu tarz hatali ürünleri geri aliyor diye biliyorum, yani satan in elinde kalmasi diye bir durum sözkonusu olamaz
Kullanıcı avatarı
fgurhanf
Byte1
Byte1
Mesajlar: 38
Kayıt: 22 May 2007, 02:21

Mesaj gönderen fgurhanf »

velociraptor yazdı:Toshiba bu tarz hatali ürünleri geri aliyor diye biliyorum, yani satan in elinde kalmasi diye bir durum sözkonusu olamaz

velociraptor bu konuda bir standart var malesef, ekranı dörde böldügünde her bir kare de 3 den daha fazla ölü piksel var ise ancak o noktada servis veya tedarikçi yardımcı oluyor. Yani o ürün tam anlamıyla müsteriyi magdur durumda bırakmamak için elinde patlamıs durumda..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 46482
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 4609 kez
Teşekkür edildi: 3923 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

var olan standart ne yazikki olmasi gereken bir standarttan cok cok uzak burada ben mali alip 15 gün kullanip hicbir arizasi olmasa bile hosuma gitmedi deyip geri cevirebiliyorum , anlayin iste hangi standart insanlar icin , hangisi serefsiz saticilar icin (bu kafayla bizden hicbirsey olmaz)
Cevapla