Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır

Programlama ve Script dilleri konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Email Bot
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 396
Kayıt: 20 Mar 2022, 23:50
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 35 kez

Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır

Mesaj gönderen Email Bot »

Sql ile çalışan bir programram kullanıyoruz. yeni geçildiğinden çokça hata ve kısıtlama ile uğraşmak zorunda kaldık. en can sıkıcı olayı; kullanılan ara ekranların, ya belli sabit bir küçüklükte ya da tam ekranda kullanmaya zorlaması. bunu aşmanın bir yolu var mı? ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır?
yol göstermenizi rica ederiz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Ekra boyutlandırma nasıl serbest bırakılır

Mesaj gönderen velociraptor »

Spl programı masaüstü uygulaması şeklinde çalışıyorsa movewindows kullanarak ekranı yeniden boyutlandırabilirsiniz.
https://learn.microsoft.com/en-us/windo ... movewindow

Bu konuda autoit gibi bir yardımcı işleri kolaylaştırır.
https://www.autoitscript.com/autoit3/do ... inMove.htm

Tarayıcı üzerinden çalışıyor yani pencere kimlik bilgilerine ulaşılamıyorsa bu konuda ne yapılabilir bilemiyorum.
Cevapla

“Programlama ve Script dilleri” sayfasına dön