Pcde -Trojen- var mı? Öğrenin (programsız)
- editci
- Megabyte2

- Mesajlar: 1171
- Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
- cinsiyet: Erkek
Pcde -Trojen- var mı? Öğrenin (programsız)
baslat-calıstır-cmd yazıp enterleyın...daha sonra cıkan dos ekranına sunu yazın
netstat -an | find ":25"
eger bılgısayarınızda trojen yoksa dos komutu hıc bısey olmamıs gıbı bır alt komut satırına gecer.eger varsa karısık bir sayı dizini ve yazı cıkar.eger boyle olursa herhangi bir anti ile trojenı sılın.
Kolay gelsin.
Elle yazdıgınızda olmazsa kopyalayıp yapıstırın...
netstat -an | find ":25"
eger bılgısayarınızda trojen yoksa dos komutu hıc bısey olmamıs gıbı bır alt komut satırına gecer.eger varsa karısık bir sayı dizini ve yazı cıkar.eger boyle olursa herhangi bir anti ile trojenı sılın.
Kolay gelsin.
Elle yazdıgınızda olmazsa kopyalayıp yapıstırın...
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Kripteks® yazdı:bende var
UDP İp adersim x deisk isratler ve x var neyapıcam yahu
kaspersky yüklü full spybot yüklü
Kod: Tümünü seç
Baslat - Çalıstır - Cmd ’ den ms-dos penceresini açıyoruz ve komut satırına:
netstat -an | find ":25"
yazıyoruz.
"25" keylogger in smtp portudur.
Eger bilgisayar bu port u görmüyorsa veya açık degilse veya söyle anlatayım bu komutu
yazdıktan sonra komut satırının altında bosluk olur ve yeni komut satırına geçerse
keylogger yoktur ve gönül rahatlıgıyla ister msn inize ister baska bir program grubuna
veya sitenize login olabilirsiniz.
Eger port görünürse de ayagınızı denk alın..Ad-aware ile çözüm bulunuyormus
alıntıdır
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
viewtopic.php?t=28303&highlight=trojanloveme yazdı:tek bu mu var??????
20 yazan yere sırayla digerlerini yaz bakalım







