4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 09 Ara 2018, 13:43
gönderen seheryeli
temam teşekkürler müsait olunca uğraşacağım

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 01:23
gönderen seheryeli
yok malesef ben bununla başa çıkamayacağım çok sıkıcı, diyecektimki bir tane türkçe anlatım video indirdim youtubeden yarım saat süreli sanırım orda bir çok şey anlatıyor olmalıdır

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 01:35
gönderen trwe
seheryeli yazdı:
10 Ara 2018, 01:23
yok malesef ben bununla başa çıkamayacağım çok sıkıcı, diyecektimki bir tane türkçe anlatım video indirdim youtubeden yarım saat süreli sanırım orda bir çok şey anlatıyor olmalıdır
Valla Seheryeli senle baya bir işimiz var.(Allahtan ben sabırlıyım sonuna kadar öğretmeye hevesli biriyim de oradan kurtarıyorsun) :o Sana özel bir PC kursu yapmak lazım. :roll: Hemen vazgeçiyorsun...... :evil:

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 15:21
gönderen seheryeli
hocam çok güzel haklısınızda siz mürekkep yalamış insanlarsınız... ingilizce sizde gani ama bizde hiç yok hani?..ben istiyorumki her şey otomatik olsun sesi ve resimleri bir seferde atayım iş bitsin istiyorum :) ama oralara sizin gibi sabırlı kişiler lazım hocam tabiki...iyiki varsınız eksik olmayın çok yaşayın

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 16:31
gönderen shampuan
Herhangi bir video editörünün içine fotoları atıyorsun.
İstediğin sırada olacak şekilde aşağıdaki yere (timeline çubuğu) atıyorsun.
Aralarına efekt ekliyorsun.
Video olarak kaydet yapıyorsun.
Video kaydetme seçeneklerinden, 480 ya da 720p, 20FPS, h264, 500ya da 1000 kbps yapıyorsun, deh diyorsun.
Baktın video çok mu boyutlu oldu? format factory programını açıyorsun.
İnternete bağlanıyorsun.
Şu videoyu izliyorsun, anlıyorsun:
https://www.youtube.com/watch?v=2KY9dMrofkk

Bu videoyu program kullanmayı hiç bilmeyenler için tane tane anlaşılır anlattım. E daha da olmuyorsa yani ben ne yapayım :)

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 16:51
gönderen seheryeli
çok teşekkür ediyorum, ben bunu format factory yıllardır kullanıyorumda ama böyle detaylı olarak bilmiyordum

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 16:58
gönderen shampuan
Benim anladığım kadarıyla size çok detaylı anlatım lazım. Sizin sorununuz yabancı dil değil bir programın kullanım mantığını anlarsanız tüm programları menülerin şekillerine bile bakarak kullanabilirsiniz. Zamanım olur mu bilmiyorum ama ben bir anlatım hazırlamaya çalışayım.

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 18:48
gönderen seheryeli
valla güzel olur sadece benim için değil tabiki..çoktur benim gibi sanırım... evet doğrusunuz bazen türkçedede anlaşılmayan kelimeler oluyor birde sonuç olarak yaş 57 tahsil derecesi ilk okul.. aslında çok hevesliyimdir başladığım bir şeyi bitrimek konusunda ama bir yerde tıkanınca tüm hevesleriniz gidiyor işte..sonrasıda malum üşenceklik meydana geliyor

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 18:54
gönderen shampuan
Bu gece biraz uğraşayım o halde...

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 18:56
gönderen seheryeli
yalnız tavsiye buyurduğunuz uygulama üzerine olsa daha iyi olur..benim sorunum çok güzel slayt yaptım ama MB si çok yüksek o uygulamayı beceremedim mb düşürme için üstte verdim resimde 2 ayrı değişik versiyon anlamadım

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 18:59
gönderen shampuan
Tamam. Zaten slaytı yaptığını programla olmuyorsa Format Factory gibi bir dönüştürücü ile yapılması gerekiyor.

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 19:04
gönderen seheryeli
temamda o videoyu indirdim ama hala izlemedim..format factory nun öyle video MB küçültme özlelliğimi var yalnız MP3 lerde biliyorum

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 19:10
gönderen shampuan
Videoyu tam izleyin. Detaylı ayarlarını nasıl yapacağınız anlatılıyor. Anlayacaksınız. ben zaten size anlatım hazırlayacağım o zaman daha netleşecek. Ayarları hangisini neye göre seçeceğinizi de açıklayacağım.
EK:
Yarına hazır etmeye çalışacağım bu gece için bekliyorsanız beklemeyin.

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 10 Ara 2018, 19:26
gönderen seheryeli
eyvallah eksik olmayın..yo yooo öyle acelem yok benimki hobi olarak uğraşıyorum işte

Re: Video Slayt Yapma Proğramı Arıyorum

Gönderilme zamanı: 11 Ara 2018, 19:16
gönderen shampuan
Abi buyur:
viewtopic.php?f=9&t=207037&p=467525#p467525

Eğer ki ses düşük çıkıyorsa sonuna kadar yükseltebilirsin kulaklık ile dinlemeni öneriyorum.