USB modeller başta olmak üzere bazı ADSL ve kablo modemlerde bağlantının birkaç saat içinde kesilmesi sorunuyla karşılaşılabilir. Bu sorunu çözmenin iki yolu var:
1 Hazırda Beklet’i devre dışı bırakın:
Masaüstüne sağ tuşla tıklayın ve Özellikler’i seçin. Ekran Koruyucu sekmesine geçin.Mönitör gücü alanında Güç tuşuna tıklayın. Hazırda Beklet sekmesine geçin ve Hazırda bekletmeyi etkinleşti” seçeneğini devre dışı bırakın.
2 Windows Messenger’ı devre dışı bırakın:
Başlat / Çalıştır üzerinden “gpedit.msc” komutu ile Grup İlkesi uygulamasını başlatın.Bilgisayar Yapılandırması / Yönetim Şablonları / Windows Bileşenleri üzerinden Windows Messenger’a tıklayın. Pencerenin sağındaki alanda Windows Meesenger çalıştırılamasın seçeneği üzerine sağ tuşla tıklayın Özellikler’i seçin. Ayar sekmesinde Etkin seçeneğini işaretleyin ve Tamam’a tıklayarak değişiklikleri onaylayın.Sorunun giderildiğini göreceksiniz.
CHIP
ADSL/KABLO Modem kesinti sorunlari
- velociraptor
- Yottabyte4
- Mesajlar: 46724
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 4945 kez
- Teşekkür edildi: 4129 kez