Microsoft Çağrı Merkezi hizmetleri, Microsoft İletişim Hattı ve Microsoft Ürün Etkinleştirme hattı üzerinden verilmektedir. Microsoft İletişim Hattı (444 MSTR), hafta içi her gün 09:00-18:00 saatleri arasında Müşterilerimize ve İş Ortaklarımıza hizmet sunmaktadır.
Microsoft Ürün Etkinleştirme Hattı (0800 211 3939) ise hafta içi her gün 09:00-19:00 ve Cumartesi 10:00-18.:00 saatleri arasında, Otomatik Ürün Etkinleştirme Hizmetleri ise haftada 7 gün, günde 24 saat (7x24) destek vermektedir.
Teknik Destek Web Sitemiz:
İş ortaklarımız ve müşterilerimiz, ihtiyaçlar duydukları bilgiler doğrultusunda sürekli güncellediğimiz aşağıdaki Microsoft internet sitelerinden de sınırsız destek alabilirler.
• Microsoft Destek Sitesi - http://support.microsoft.com?ln=tr
• Adım adım çözüme ulaştıracak videolar – http://support.microsoft.com/gp/tcg/tr#tab0
• Sık sorulan sorulara yanıtlar - http://support.microsoft.com/gp/tcg/tr#tab03
• Sık karşılaşan soruların çözümlerinin anlatıldığı Türkçe videolar - http://support.microsoft.com/kb/2260336/tr
• En son çıkan ürünlerle ile ilgili teknik bilgiler - http://support.microsoft.com/select/?target=hub&ln=tr
• Microsoft Çevrimiçi Destek (Online Chat) – http://support.microsoft.com/gp/chatintroLPdemo/tr
• Microsoft Office ile ilgili teknik destek - http://office.microsoft.com/tr-tr/support
• Microsoft Windows ile ilgili teknik destek - http://www.microsoft.com/turkiye/window ... ow-to.aspx
• Microsoft Türkiye Web Sitesi - http://www.microsoft.com/turkiye