Kurulum gerektirmeyen (portable) programların paylaşım alanıdır..
-
velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Mesaj
gönderen velociraptor »
Eline sağlık indirip bir deneyeyim
Edit: denedm birkaç güncellema yaptı , kullanımı oldukça kolay bir programmış :)
-
cankusa
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1885
- Kayıt: 07 Eyl 2014, 22:29
- Teşekkür etti: 33 kez
- Teşekkür edildi: 32 kez
Mesaj
gönderen cankusa »
Teşekür ederim
-
GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
-
İletişim:
Mesaj
gönderen GOG »
ilk format sonra bende deniceğim hoşuma giderse büyük sürücü dosyalarından kurtuluruz :D
-
yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Mesaj
gönderen yesilaygunes »
Ond3rkor yazdı:ilk format sonra bende deniceğim hoşuma giderse büyük sürücü dosyalarından kurtuluruz :D
DriverPack-Online Portable programı ile de büyük sürücü dosyalarından kurtulabilirsin
http://drp.su/tr/
-
GOG
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2551
- Kayıt: 03 Nis 2011, 14:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19 kez
- Teşekkür edildi: 60 kez
-
İletişim:
Mesaj
gönderen GOG »
yesilaygunes yazdı:Ond3rkor yazdı:ilk format sonra bende deniceğim hoşuma giderse büyük sürücü dosyalarından kurtuluruz :D
DriverPack-Online Portable programı ile de büyük sürücü dosyalarından kurtulabilirsin
http://drp.su/tr/
teşekkürler denemişliğim var pek tatmin edici ve stabil sonuçlar alamadım.