
Grafik kartınız ikide bir hata veriyor yada hiç görüntü vermiyorsa , bazen aşağıdaki sıradışı kurtarma yöntemi işe yarayabiliyor , Bazen lehim plakalarda ince pas tabakaları sebebi ile bu durum oluşabiliyor bu da iletimin oldukça kötü hale gelmesi bazen kesilmesine yolaçıyor , bunu gidermek için plastik kısmılarını söküp fırında bir süre ısıtmak yeniden çalışmasını sağlayabiliyor :
1. Grafik kartnın plastik aksamını çıkartalım
2. Tüm soğutucu kısmını çıkartalım
3. Termal macununu silelim
Fırını 120 dereceye ayarlayalım ve kartı fırın tepsisi ile ileriye doğru sürün , eğer kartı folyoya sararsanız ısı optimum şekilde dağıtılabilir 20 30 dk sonra kartı çıkartın ve yazrım saat soğuması için bekletin , sonra söktüğünüz plastik parça ve soğutucu fanı geri takıp Termal macunuu da sürmeyi ihmal etmeyin , eğer yine çalışmazssa fırın ısısını 30 derece daha arttırıp işlemi tekrarlayın
Alman CHIP dergisi sayfa 116





