GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen root@localhost »

gt630 ile yeni oyun deneyimleri ;



Elime i3 4.nesil işlemcili, asus h81 chipsetli , wd500lük hdd li bir kasa geldi. Daha sonra bir kasa daha gelecek. Valla dua ediyorum dualarım kabul oluyor bazen. Şu işleri ilerletmek istiyorum. Youtube u ilerletmek için çok çabalıyorum. Umarım emeklerimin karşılığı olur. Zevk ve keyif alıyorum o da önemli.

Sağ olsun çevrem sağında solunda kullanmadığını bana getiriyor.

Test videosunu çekeceğim. toparlayıp satarım umarım.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Elinden geleni yaptıktan sonra eğer yaptıran kişi almak istemezse bile er ya da geç bütçesine göre almak isteyen olur sen de satarsın diye düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen velociraptor »

Zaten aslolan insanın bir işi severek yapması.
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen root@localhost »

Kayserilifatih yazdı: 26 Mar 2025, 02:20 Elinden geleni yaptıktan sonra eğer yaptıran kişi almak istemezse bile er ya da geç bütçesine göre almak isteyen olur sen de satarsın diye düşünüyorum.
Kesinlikle. Toparlayım da duruma bakarız.
velociraptor yazdı: 26 Mar 2025, 02:21 Zaten aslolan insanın bir işi severek yapması.
Aynen öyle abi. Küçükken de elimde kilolarca kasa ile kargo şirketinden alıp eve gittiğimi biliyorum. monitörüm bozulmuştu , arkadaşım gel bende var demişti. 12-13 yaşındayken , 2 otobüs 1 metro değiştirip 15 inç tüplü monitör eve taşıdığımı hatırlıyorum.

Geçenler yine iki kasa aldım elime eve getirdim.

O keyf başka. İnceleme arzusu, merak etme. :-)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53907
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen velociraptor »

CS yi ne güzel oynatıyor 20 Fps önemli değil :kafasalla:
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen root@localhost »

velociraptor yazdı: 26 Mar 2025, 02:25 CS yi ne güzel oynatıyor 20 Fps önemli değil :kafasalla:
Aynen abi bu paraya bu iş çok iyi.

Bu son video çok tuttu. Hadi hayırlısı.

Yeni videolar gelecek. Şansım açıldı. 2 kasa daha geldi. Onlarıda tanıtım içeriklerini üretip devam
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Son iki videodan en üstte olanı 229 görüntüleme almış. Umarım ileride daha fazla izlenme sayısına ulaşırsın. Şansın açık olsun. :-)
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen burak35 »

Güzel. Beğendim. Fps biraz düşük kalmış. Ama normal sanırım. Neticede kart gt 630. Tabi gt 630 yerinde gt 730 olsaydı biraz daha iyi olabilirdi.
Umarım güzel bi kart denk getirirsin.
Kullanıcı avatarı
south
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 346
Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
Teşekkür etti: 102 kez
Teşekkür edildi: 132 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen south »

Benim kasanın hali böyle zalman z11 plus ı çok severek almıştım ama estetik açıdan iyi olsa da işlevsellik açısından çok kötü bir kasa
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen burak35 »

Zalman kasanın içi fazla küçük değil. O yüzden güzel gibi. İyi bir artı bu. Ama görünümü hiç hoşuma gitmedi benim.
Ben genelde zalman kasaları beğenmem. Benim en çok hoşuma giden kasalar corsair cooler master ve thermaltek dir.
Birazda aerocool kasalar hoşuma gider. Son zamanlarda dark ta fena değil. Ama il 3lü bence bambaşka bi seviye.
Mesela thermaltek versa j24 çok hoştur. :) Keşke bende öyle bi kasa olsaydı. :/ Corsair airflow 275 beyaz kasada çok hoş mesela.
Kullanıcı avatarı
Kayserilifatih
Petabyte4
Petabyte4
Mesajlar: 9460
Kayıt: 30 Ağu 2024, 20:48
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 930 kez
Teşekkür edildi: 7004 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen Kayserilifatih »

Bana sade olan bir kasa yeterli. Yeter ki işimi görsün, gösteriş sevmem. :-D
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen burak35 »

Ben kesinlikle mesh ön panel isterim. Mesh panelsiz olmaz.
Kullanıcı avatarı
burak35
Zettabyte3
Zettabyte3
Mesajlar: 17556
Kayıt: 07 Eki 2016, 13:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 10117 kez
Teşekkür edildi: 11777 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen burak35 »

Şu kasalarda çok hoşuma gider. Hepsi mesh panelli harika kasalar.
https://www.sinerji.gen.tr/cooler-maste ... sa-p-43144
https://www.sinerji.gen.tr/cooler-maste ... sa-p-35856
https://www.sinerji.gen.tr/cooler-maste ... sa-p-42084
https://www.sinerji.gen.tr/cooler-maste ... sa-p-44127
https://www.sinerji.gen.tr/corsair-7000 ... sa-p-40147

İmkan olacak, Bunları ucuzken alacaksın işte. Fiyatları eskinde daha ucuztu tabi. Ama tasarımlar falan çok güzel.
Kullanıcı avatarı
south
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 346
Kayıt: 13 Eyl 2007, 03:02
Teşekkür etti: 102 kez
Teşekkür edildi: 132 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen south »

arkadaşlar eşimin masada olunca uzaktan çekemedim şöyle eski foto var, içine döşediğim ledleri açınca güzel oluyor, kasada çok fazla köşeli hat var o yüzden biraz sev ya da nefret et tarzı farklı bir tasarıma sahip, hava akışı çok iyi ama işte eski kasalarda olan 5,25 ve 3,5 luk yuvalar bunda çok fazla var modifiye etmek lazım ama ben ellemedim

Resim
Kullanıcı avatarı
root@localhost
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2920
Kayıt: 31 Ağu 2022, 17:51
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3920 kez
Teşekkür edildi: 3198 kez

Re: GIGABYTE GA 970A D3 Anakart, AMD FX 6300 İşlemci, 8 GB DDR3 Ram ve RX 560 Ekran Kartı - Sistem Testi

Mesaj gönderen root@localhost »

Kasa harbiden ilginç ve çok sekil. İşlemci soğutucu amiyane tabirle hayvan gibi ve kule tipi. AMD yi anca keser cinsten. Bana yönü yanlış gibi geldi. Fanin sağa bakması lazım gelmez mi?

Benim kasalarda idare eder ya. Çoğu bedava.

@south, güzel yorum ve paylaşımın için teşekkürler
Cevapla