AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Sordum.com tarafindan kodlanmış Programlar hakkinda bilgi paylasim alanidir.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

http://www.softpedia.com/reviews/window ... 9657.shtml

Softpedia editörlerinden ionut ilascu, enine boyuna inceledigi AppAdmin , icin , su anda kullanilabilirligi sınırlı fakat büyük bir Potansiyel iceriyor diye yazdi , puanlamasi asagida: 4/5

Resim

ilaveten yazilim Cnet in de aralarinda oldugu önemli sayilabilecek bu alanda yer etmis bircok yazilim sitesinde yayinlandi , linkleri asagida:

http://download.cnet.com/Appadmin/3000- ... ag=mncol;1
http://downloads.zdnet.com/abstract.aspx?docid=2249009
http://www.portablefreeware.com/?id=1984&ts=1286053801
http://www.freewarefiles.com/Appadmin_p ... 60269.html
http://www.downloadplex.com/Windows/Sec ... 94000.html
http://www.softepic.com/windows/securit ... /appadmin/
http://www.softsea.com/review/AppAdmin.html
http://www.ghacks.net/2010/10/03/passwo ... -appadmin/
http://softfive.com/appadmin-v1-1-0/
http://www.baixaki.com.br/download/appadmin.htm

ve daha yüzlercesi

Destekledigi diller:
Turkish
English
German
Swedish
Chinese
Italian
Romanian
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

elle tutulur bir şeyler veremediğim için sana büyük üzüntü duyuyorum aslında umarım daha büyük muafakiyetler seninle olur kardeşim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen velociraptor »

desteginiz yeter , tesekürler
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen uçs »

Başarıların bizleride gururlandırıyor.. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen velociraptor »

pek basarili oldugumuzu (fikirlerimi hayat gecirmemde kodlari ile yardimci olan Bluelife ile birlikte) düsünmüyorum , ama gelistiriyoruz , neticede dns jumper de böyle olgunlasti , umarim Appadmin de ayni basariyi yakalar , cünkü yanlis bilmiyorsam gpedit msc nin kullandigi Md5 algoritmasinin otomatiklastirilmis ilk hali (baska bir yazilim bu yöntemi kullanmiyor), daha önce neden düsünülmedigi yada gerceklestirilmedigi konusunda hicbir fikrim yok , tesekkürler
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen modestus »

gayretlerin övgüye değer,şöyle kocaman bir orkinos yakalaman dileği ile .. :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen velociraptor »

insallah :)
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: AppAdmine genis inceleme yazisi (Softpediadan geldi)

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Üstadıma yakışır :) Başarılarınızın devamını diliyorum
Cevapla

“Kendi ürettiğimiz programlar” sayfasına dön