Sistem geri yükleme hak.

Windows 8 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Konum: Kütahya

Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen mehoaga »

Tarkan bey ve Değerli arkadaşlar;
Ben Tarkan bey'inde dediği gibi kendime göre isim vererek geri yükleme noktası oluşturdum. Gayet güzel oldu. Ve geri yükleme kısmında da misal memo21/4/2020 diye görünüyor. Aradan belli süre geçince windows'un diğer geri yüklemeleride üstüne binince misal 3 tane geri yükleme varken 5 veya 6 oluyor. geri yüklemeler artınca benim kaydettiğim veri kayboluyor. Bu benim aldığım isim vererek kaydettiğim geri yüklemeyi nasıl muhafaza edebilirim; süresini uzatabilirim. veya aldığım geri yüklemeyi Windows nerde saklıyor. Sakladığı yerden bulsakta başka bir yere kaydetsek :-) Bu dediklerim olabilirmi acaba. Veya bu yapılan kaydın süresini uzatsak. XP de istediğin tarih ayarına dönebilirken Win 8.1 de tarih seçme olayı yoktur. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlardan yardımcı olacaklara teşekkürler.
Şehitler ölmez, Vatan bölünmez, Ezanlar dinmez.
Kullanıcı avatarı
trasmus
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1122
Kayıt: 14 May 2010, 14:50
cinsiyet: Erkek

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen trasmus »

Sistem geri yükleme için ayırdığın boyutu artırırsan daha fazla geri dönüş noktasını muhafza edebileceğini düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 32219
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen velociraptor »

Eskiden yapılıyordu yenilerde olmuyor diye biliyorum
https://www.sordum.net/3254/geri-donusu ... -saklayin/
Knowledge determines destiny, And ye shall know the Truth and the Truth shall make you free
Kullanıcı avatarı
feuer
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 459
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen feuer »

Sistem geri yükleme kullanmıyorum (kendi adıma kullandığım dönemde bir faydasını görmedim) . Windows 10 kurduğumda default kapalı oluyor.

Anlık os ya da harddisk görüntüsü alan yazılımlar var kapasite sıkıntın yoksa onlardan kullanabilirsin.
https://www.acronis.com/en-eu/

Bende herşey yedekli olduğu için risklerim daha az, windowsla oynarım bozarım yeniden kurarım.
Yaşamda en gerçek yol gösterici bilimdir.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Konum: Kütahya

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen mehoaga »

velociraptor yazdı: 30 Oca 2021, 18:09 Eskiden yapılıyordu yenilerde olmuyor diye biliyorum
https://www.sordum.net/3254/geri-donusu ... -saklayin/
Tarkan bey;
Şu yaşıma geldim böyle birşey görmedim. Tabii yaş 57 bu arada. :-) Hani ne demişler bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp misali valla samimi söylüyorum Üstadım Tarkan bey sen insan değil :-) bir meleksin. Var ya aydınlatıcı bilgilendirmelerinle herkese ışık oluyorsun. Allah senden ve sayfanda bana yardımcı herkese sonsuz TEŞEKKÜR lerimi sunuyorum. Bu arada bu mesaja bakanlar benim yorumumu yanlış anlaşılmasın :o yalakalık falan yapmıyorum. Bütün samimi duygularımla söylüyorum. Sen büyük adamsın kardeşim. Helali hoş olsun.
En son mehoaga tarafından 30 Oca 2021, 23:56 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Şehitler ölmez, Vatan bölünmez, Ezanlar dinmez.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Konum: Kütahya

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen mehoaga »

feuer yazdı: 30 Oca 2021, 18:41 Sistem geri yükleme kullanmıyorum (kendi adıma kullandığım dönemde bir faydasını görmedim) . Windows 10 kurduğumda default kapalı oluyor.

Anlık os ya da harddisk görüntüsü alan yazılımlar var kapasite sıkıntın yoksa onlardan kullanabilirsin.
https://www.acronis.com/en-eu/

Bende herşey yedekli olduğu için risklerim daha az, windowsla oynarım bozarım yeniden kurarım.
@Feuer kardeşim;
Tarkan beye söylediğim sözler ve bu sayfada bana yardımcı olan (sende dahil) herkese sonsuz TEŞEKKÜR lerimi sunuyorum. Allah razı olsun hepinizden. Saygılar ve sevgilerimle.
Şehitler ölmez, Vatan bölünmez, Ezanlar dinmez.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Konum: Kütahya

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen mehoaga »

trasmus yazdı: 30 Oca 2021, 17:18 Sistem geri yükleme için ayırdığın boyutu artırırsan daha fazla geri dönüş noktasını muhafza edebileceğini düşünüyorum.
@trasmus kardeşim;
O dediğini daha önce yapmıştım. hangi akla uyduysam :-D Gayet düzgün çalışıyor. Yalnız virüs kaptım herhalde 8-1-2021 tarihindeki geri yüklemede hata aldım. Neyse can sağlığı olsun. Yeniden yükledim ve kurtuldum. Uyarını dikkate alacağım. :-) Herşey için hepinize çok TEŞEKKÜR ediyorum. Sağolun varolun.
Şehitler ölmez, Vatan bölünmez, Ezanlar dinmez.
Kullanıcı avatarı
feuer
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 459
Kayıt: 24 Eyl 2020, 01:33

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen feuer »

mehoaga yazdı: 30 Oca 2021, 23:50 @Feuer kardeşim;
Tarkan beye söylediğim sözler ve bu sayfada bana yardımcı olan (sende dahil) herkese sonsuz TEŞEKKÜR lerimi sunuyorum. Allah razı olsun hepinizden. Saygılar ve sevgilerimle.
Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize abi, ne derdin olursa sor! bildiğimiz kadar yardımcı oluruz, biz de öğrenmeye devam ediyoruz. :arrow:
Yaşamda en gerçek yol gösterici bilimdir.
Kullanıcı avatarı
mehoaga
Byte1
Byte1
Mesajlar: 41
Kayıt: 16 Eyl 2020, 13:52
cinsiyet: Erkek
Konum: Kütahya

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen mehoaga »

feuer yazdı: 30 Oca 2021, 23:59
mehoaga yazdı: 30 Oca 2021, 23:50 @Feuer kardeşim;
Tarkan beye söylediğim sözler ve bu sayfada bana yardımcı olan (sende dahil) herkese sonsuz TEŞEKKÜR lerimi sunuyorum. Allah razı olsun hepinizden. Saygılar ve sevgilerimle.
Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize abi, ne derdin olursa sor! bildiğimiz kadar yardımcı oluruz, biz de öğrenmeye devam ediyoruz. :arrow:
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: cevabım budur. :-)
Şehitler ölmez, Vatan bölünmez, Ezanlar dinmez.
Kullanıcı avatarı
shampuan
Gigabyte3
Gigabyte3
Mesajlar: 2836
Kayıt: 13 Tem 2018, 17:11

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen shampuan »

Tarkan abi çok sabırlı bir insan. Bunca zaman ben bunu öğrendim ve en çok takdir ettiğim özelliğidir. Ortaya sıkıcı bir konu atsam, veya bir arıza çıkarsam, "yav kardeş sen ne ayaksın bana ne yeaa" demez, hiç ilgilenmese de en azından bir gülücük :-) koyar gider. İnsanın yüzüne karşı en ufak kırıcı bir şey yazdığını görmedim. Sanırım içine atıyor. Yanlış tahmin etmiyorsam saçlara karlar yağmıştır.

Hayır mesele bu değil.

Sen teeee kaç yıl önce, winXP için yazılmış bir notu nasıl buluyon... Yani ben anasayfada bir konu arasam kendimi kaybediyorum kendi beceriksizliğim. Ama ne zaman bir durum olsa gidiyor traaak diye konuyu aha burda diye yapıştırıyor. Çok konu var yani dikkatinizi çekerim. O kadar çok konu var ki ben kendim yazsam kendi yazdığımı onca şeyin arasından bulamam. İşte bunu çözemedim.

Sorununuzu çözdüğünüze sevindik. Güle güle kullanın.
Eğer su akmıyorsa musluğu suçlamayı bırak; belki sular kesiktir.
Seni bildiğin şeyler zeki yapabilir ama, bilmediğin şeyler aptal yapmaz.
Suyu akmasa da, belki musluk senden daha akıllıdır.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 32219
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek

Re: Sistem geri yükleme hak.

Mesaj gönderen velociraptor »

mehoaga yazdı: 30 Oca 2021, 23:48 Tarkan bey;
Şu yaşıma geldim böyle birşey görmedim. Tabii yaş 57 bu arada. :-) Hani ne demişler bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp misali valla samimi söylüyorum Üstadım Tarkan bey sen insan değil :-) bir meleksin. Var ya aydınlatıcı bilgilendirmelerinle herkese ışık oluyorsun. Allah senden ve sayfanda bana yardımcı herkese sonsuz TEŞEKKÜR lerimi sunuyorum. Bu arada bu mesaja bakanlar benim yorumumu yanlış anlaşılmasın :o yalakalık falan yapmıyorum. Bütün samimi duygularımla söylüyorum. Sen büyük adamsın kardeşim. Helali hoş olsun.
Nazik yorumunuz için çok teşekürler , Bilgisayar benim çin bir tutku diyebilirim ,günde en az 20-30 yabancı kaynağa kısaca gözatmadan duramıyorum , sanırım bu da bir bağımlılık gibi birşey oldu
shampuan yazdı: 31 Oca 2021, 00:45 Tarkan abi çok sabırlı bir insan. Bunca zaman ben bunu öğrendim ve en çok takdir ettiğim özelliğidir.
Aslında sabırlı olmak çok stediğim bir meziyettir gerçek hayatta biraz agresif ve sabırsız olduğumu söylerler , sanırım yaşlandıkça insan doğru şeyler yapmayı öğreniyor. Teşekür ederim iltifat kabul ettim
shampuan yazdı: 31 Oca 2021, 00:45 Sen teeee kaç yıl önce, winXP için yazılmış bir notu nasıl buluyon...
Kendim yazdığım için aklıma geliyor nedense , Forumdaki tüm arkadaşlarıma Teşekür ediyorum , iyiki varsınız :arrow:
Knowledge determines destiny, And ye shall know the Truth and the Truth shall make you free
Cevapla